פסיכולוגים מצביעים על 4 התנהגויות מרכזיות המובילות לגירושין

מבחינה סטטיסטטית, גירושין הם בעיה גדולה מאוד בעולם המערבי. אנשים נפרדים על ימין ועל שמאל בגלל סיבות שונות ומורכבות שכמעט תמיד טרגיות. האם פרידה היא אי פעם דבר משמח? לא, היא לא וכולנו יכולים להשתפר בכך.

זה מעבר לתקרת השכר שלי לעזור לכם למצוא את בן הזוג המושלם, הנפש התאומה שלכם. עם זאת, אני יכול לשתף אתכם מעט ידע פסיכולוגי שעוזר להימנע מגירושין. תקראו, תחפשו אחר הסימנים ותחזיקו את הקשר שלכם ביחד ותיהנו מחיים בריאים יותר גם!

1

זלזול

source תסמינים: אחד מכם צוחק על השני באופן פרטי או פומבי ולא בצורה נחמדה - זה מגיע בדמות של כינויי גנאי וחוסר התייחסות לדעה של האחר. הם כל הזמן שמים את עצמם קודם.

התרופה: נסו לשים את את עצמכם במקומם. ראו כיצד הלעג משפיע עליהם. תזכירו לעצמכם שאתם אוהבים אותם בכל פעם שאתם רוצים ללעוג להם.

2

ביקורת

source תסמינים:אדם שמעביר ביקורת על כל טעות שאתם עושים, לא משנה כמה היא קטנה ואף מעלה דברים דומים מהעבר. התוצאה היא ביקורת על אישיותו של האדם מאשר על טעותו.

התרופה: אל תשתמשו בטון אגרסיבי ואל תעלו בעיות קטנות שאינן רלוונטיות בנקודה זאת. נסו לדבר ברוגע ותציעו דברים מאשר להאשים ואולי שניכם תצליחו לתקן את הבעיות הקיימות ואת מערכת היחסים שלכם.

3

התנהגות מתגוננת

source תסמינים: כדי להימנע מביקורת, אחד מבני הזוג נכנס למגננה אגרסיבית כאשר מאשימים אותו בטעות. אם ביטויים כמו 'זו לא אשמתי!' וכמוהם מתחילים להזרק לאוויר, אתם יודעים שמישהו נמצא במגננה. אם תענו בחזרה בצורה אגרסיבית אז אתם בדרך לויכוח.

התרופה: קחו אחריות על מה שקרה ותתנצלו בזמן הנכון. הויכוח המיותר הזה יכול להחסך בשניה ואתם יכולים לבלות יותר זמן בבנייה מחדש.

4

התחמקות מקונפליקטים

source תסמינים: אם אחד מכם חש שמשהו מגיע ולכן הם מגיבים במהירות לעלבונות ולהאשמות או שהם פשוט מתעלמים מבן הזוג.

התרופה: להחזיק בפנים את הרגשות לא עוזר וכך בנוגע לבריחה. תפתרו את הבעיה לפני שהיא מחמירה והופכת לריב.

דיון

חידונים נוספים