7 מזונות שיאיצו את צמיחת השיער שלכם

מי רוצה שיהיו לו שיער נוסף על הראש? כנראה שכולם ובמיוחד אנשים אשר מקריחים. אבל כיצד ניתן להגשים את החלום הזה שרודף אחר בני אדם עוד מימי קדם? האם ללכת לקלינקה מפוקפקת במזרח אירופה ולבצע השתלת שיער היא הדרך היחידה לגדל שיער נהדר?

למרבה המזל, קיימות דרכים לעודד צמיחה של השיער מבלי לצאת למסעות או לקנות שמנים של נחש בעל איכות גרועה. אתם יכולים לאכול ולקבל שיער נהדר בתמורה! מכיוון שהשיער הוא חלק מהגוף שלכם, ההתפתחות שלו מושפעת ממה שאתם אוכלים. אז אילו חטיפים ישאירו לכם יותר שיער מאשר רעמה של סולן בלהקת רוק?

1

סלמון

source

חומצות השומן של אומגה שלו מחזקות את זקיקי השיער שלכם וממריצות את צמיחתו. המדע גם מראה שחומצות אלו מקצרות את שלב הטלוגן - תקופת המנוחה של זקיקי השיער במשך חצי שנה. סלומון גם מכיל ויטמין בי-12 שמאיץ את צמיחת השיער.

2

צדפות

source

לצדפה יש את כל האבץ שאתם זקוקים לו והוא משפר גם את צמיחת השיער וגם נותן לכם ברק. מקורות מוזרים אחרים של לאבץ הם סובין חיטה, בקר וחזיר.

3

עוף

source

עוף מלא בחלבון של בעלי חיים הנדרש להפקת הקרטין (השיער מורכב מכ 80% קרטין). ניתן למצוא את החלבון בסוגים נוספים של בשר כמו הודו וארנב.

4

ביצים

source

ביצים מכילות חלבון וביוטין. ביוטין מומלץ לעצירה של נשירת שיער. בביצים ניתן למצוא גם לאוצין - הוא עוזר לחלוקת התא ויש גם חומצות אמינו מועילות.

5

שקדים

source

שקדים מכילים הרבה ויטמין אי ומעודדים צמיחה וחיזוק של השיער. אתם יכולים לקבל 70% מהכמות היומית מ 30 גרם של שקדים (כ 15-20 שקדים). בנוסף, שקדים מכילים חומרים מועילים כמו ביוטין, חומצות אמינו וויטמין בי.

6

זרעי דלעת

source

ויטמינים בי-1, בי-2, בי-3 וב-4 אחראים על צמיחת השיער וכולם נמצאים בזרעי דלעת. ניתן לומר אותו הדבר לגבי בי-5 ובי6 המספקת את בריאות הקרקפת. תכללו יותר שמן דלעת בדיאטה שלכם אם אתם חווים נשירת שיער. המדע אומר שזה מסייע אפילו במקרים הגרועים ביותר!

7

עדשים

source

עדשים הם המזון הטוב ביותר כדי לקבל ברזל. הברזל הוא חשוב מאוד לצמיחת השיער. קערה של מרק עדשים מכילה כמחצית מהכמות היומית הנדרשת. זה גם מכיל אבץ, כולין (משפרת את זרימת הדם לקרקפת) וחומרים נוספים מועילים.

מתוייגים: beauty, tips, healthy, hair, growth, food,

דיון

חידונים נוספים