10 הרגלים המונעים ממך להוריד במשקל

לעשות את זה באופן בריא זאת להוריד במשקל זה לא פשוט וזאת הסיבה לכך שאנשים משתמשים בתמונות לפני ואחרי כדי להראות את השינוי המדהים שהתרחש אצלם! מטלה וקרב לפסגה. אף אחד לא רוצה מחלה כלשהי כדי להוריד במשקל. ולכן בהצלחה אם אתם מנסים להוריד במשקל!

אבל קודם כל תבדקו את עצמכם כדי שלא תהרסו את כל העבודה הקשה עם הרגלים מגונים. כן, זה אפשרי שיש לכם מספר הרגלים שעובדים כנגד המטה שלכם להוריד במשקל ולהתחטב והם הרבה יותר משמעותיים מאשר לאכול גלידה כאשר הטמפרטורה עולה בחוץ. אז קראו וגלו מה אתם צריכים להפסיק לעשות כדי להיות רזים יותר.

1

חטיפים ליליים

חילוף החומרים של מזון שנאכל מאוחר בערב או באמצע הלילה יתבצע בצורה מאוד איטית ויגרום לעלייה ישירה במשקל. אם אתם זקוקים נואשות לחטיפים, תבחרו פירות ומזונות בעלי מספר נמוך של קלוריות.

source

2

הרגלי שינה רעים

דברים המונעים מכם להוריד במשקל: ללכת לישון מאוד מאוחר, זמני שינה לא יציבים, התעוררות בשעות שונות מידי יום וכך הלאה. מחקרים מראים כי הפרעה בשינה יכולה להשפיע על איזון ההורמונים של התיאבון. הם מסדירים את תחושת הרעב היומית שלכם. באותו האופן, אנשים שלא ישנים בצורה מסודרת הם בסבירות של 55% להעלות במשקל מאשר אנשים שישנים שינה רצופה ובריאה.

source

3

לא שומן, אלא "דל שומן"

מזונות בעלי שומן דל נותנים לכם רק כמות מעטה של שומנים אבל הרבה סוכר. מחקר שבוצע לאחרונה הראה כי הסוכר משחק תפקיד הרבה יותר גדול בהרס הבריאות שלכם מאשר השומנים. ושומנים הם חיוניים לדברים כמו ספיגת הויטמינים. תשיגו את השומנים הטבעיים והבריאים מאבוקדו, שקדים, ביצים ויוגורט.

source

4

אכילה מהירה מידי

מחקר שבוצע על ידי אוניברסיטת רוד איילנד הראה כי אנשים שאוכלים לאט צורכים שליש ממה שאנשים שאוכלים מהר צורכים. זה מפני שלוקח כ 20 דקות לקיבה שלכם להגיד למוח שהיא מלאה. אז תאכלו יותר לאט!

source

5

אורח חיים בישיבה

למרבה הצער, יש יותר בהורדה במשקל מאשר רק האוכל. חוקרים מסכימים: אנשים שאוכלים היטב ומבצעים פעילות גופנית באופן קבוע מצליחים להוריד במשקל בצורה נכונה ומהירה יותר.

source

6

דילוג על ארוחות

אם אתם מדלגים על ארוחות באופן קבוע, חילוף החומרים שלכם מאט מפני שהוא מרגיש מאויים מהרעבה. זה גם סביר להניח יגרום לכם לאכול יתר על המידה בסוף היום.

source

7

צלחות גדולות לאנשים גדולים

מחקרים מדגימים כי מעל ל 90% אנשים שמנים לוקחים צלחות גדולות יותר כאשר הם מזמינים אוכל. יותר אוכל אומר יותר קלוריות. תנסו להזמין או להכין צלחות קטנות יותר. אם אתם לא שבעים כאשר סיימתם לאכול, אתם תמיד יכולים לבקש עוד.

source

8

דילוג על שתיית מים

שתייה של 2 משקאות קלים ביום יגדיל את הסיכויים לעלייה במשקל ב 33%. עם זאת, מחקר מאוניברסיטת יוטה מראה כי אנשים ששותים שתי כוסות של מים לפני כל ארוחה יורדים במשקל ב 30% יותר.

source

9

אכילה בלחץ וחרדה

מחקר באוניברסיטת אלבמה הראה כי אכילה בלחץ או חרדה נמצאים בסיכוי של פי 13 להעלות במשקל. עדיף לשחק משחקי מחשב או לצאת מהליכה אם אתם מרגישים לחוצים או בחרדות.

source

10

אלכוהול!

אלכוהול נותן לכם כמות כפולה של קלוריות כמו חלבונים ופחמימות. ואלו הן קלוריות ריקות גם מכיוון שהן לא מכילות אף ערך תזונתי. אלכוהול גם גורם לאכילת יתר. אזור ההיפותלמוס של המוח מגביר את החושים שלנו וגורם לנו לרצות לאכול מבלי להיות רעבים, דבר המופעל על ידי האלכוהול.

source

דיון

חידונים נוספים